Stappenplan

1. Keuze voor artiest

Maak kennis met onze artiesten via de artiestenpagina. Daar vind je foto’s, video’s en hun repertoire. Een act gevonden waar jullie enthousiast van worden? Neem contact met ons op en we bellen je zo snel mogelijk terug.

2. Kennismakingsgesprek

Tijdens een kennismakingsgesprek horen we graag wat jullie in gedachten hebben en denken we mee over de mogelijkheden. Dat kan via een (video)call, maar we kunnen ook live afspreken als jullie dat fijner vinden.

3. Digitale offerte

Nadat we in jullie wensen in kaart hebben gebracht ontvangen jullie een overzichtelijke offerte met het standaardpakket en eventueel aan te vinken plusopties. Deze plusopties kunnen bijvoorbeeld een langere speeltijd zijn, of een extra bandlid. Tevreden met de offerte? Dan is het mogelijk direct akkoord geven door onder aan de offerte een digitale krabbel te zetten.

4. Aanbetalingsfactuur

Na jullie akkoord op de offerte sturen we jullie per mail een aanbetalingsfactuur. Zodra die is voldaan, is jullie boeking helemaal rond!

 

5. Vragenlijst

Om alles perfect te regelen sturen we jullie een digitale vragenlijst. Daarin kunnen jullie onder andere de gewenste liedjes, de starttijd van de ceremonie en de contactgegevens van de ceremoniemeester invullen.

Voorbeeld Vragenlijst in Stappenplan

6. Optioneel: Call met artiest

Vinden jullie het prettig om de artiest te spreken? Laat het ons weten en we zorgen dat er contact met jullie wordt opgenomen om de puntjes op de i te zetten.

7. Jullie grote dag!

Eindelijk, jullie dag is aangebroken! Vandaag zorgen we samen voor een onvergetelijke bruiloft. Zijn er last minute vragen of wensen? Bel ons gerust, we staan voor jullie klaar.

Denise en Sibren